En toen waren er nog maar 4. - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu En toen waren er nog maar 4. - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

En toen waren er nog maar 4.

Blijf op de hoogte en volg Elke

04 Februari 2013 | Spanje, Playa de las Américas

Hallo allemaal,

Naar een tijdje zal ik maar weer een verslagje schrijven. In de tussen tijd heb ik veel gedaan maar vooral veel bezoek gehad. Op 22 januari zijn papa en mama aangekomen op Tenerife. Ik had s ochtends lekker uitgeslapen en ben erna naar het appartement gelopen om ze te ontvangen.

Ze hadden mij nog niet echt verwacht en vlogen in mijn armen.. Wat een heerlijk gevoel om ze weer eventjes te zien. Deze dag hebben we lekker rondgelopen en heb ik ze van alles laten zien. De volgende dag hebben we een soort zeetocht gehad en hebben dolfijnen gespot waar we erna in het water konden springen. Het was echter jammer dat ik een beetje zeeziek was geworden, maar goed.

Verder hebben we de rest van de dagen vooral in de avond hollands gegeten en lekker veel gekaart.

De zondag dat papa en mama weg gingen kwamen Kim en Rowie aan. Hiermee heb ik s avonds lekker een drankje gedaan, en de volgende dag eerst naar het strand geweest waar we erna lekker gewinkeld hebben. De dinsdag zijn we naar Loro Parque gegaan (foto's volgen op facebook) Dit is een groot dierenpark met verschillende show, het was echt mega gaaf.

De rest van de dagen moest ik natuurlijk werken want heb 2 dagen in de week vrij. De rest van die dagen hebben we vooral in de avond een drankje gedaan.

Nu is het alweer maandag en is al het bezoek weer naar huis. Opzich ook wel weer lekker want het gewone leven gaat natuurlijk gewoon weer verder en moet bijvoorbeeld ook kleren wassen, opruimen. En dat is er de afgelopen 2 weken niet echt heel erg van gekomen. Maar naar vandaag weer een dagje vrij te zijn geweest is het weer allemaal op orde.

Nu is het nog een grote 2 weken voor ik even naar huis kom, om van jullie allemaal te kunnen genieten. Ik ben stiekem wel heel blij dat ik Freek dadelijk weer kan zien. En het is toch ook wel een beetje aftellen.

Verder gaat hier alles zijn gangetje en zit ondertussen al over de helft, jaja het gaat mega snel..

Dan zal ik nu nog de titel uitleggen.. We waren toen ik hier aan kwam met 6 meiden. Linn een Nederlands meisje is 18 januari naar huis gegaan. Nu gister 3 februari is Rebecca naar huis gegaan. Het word nu toch wel heel rustig en anders maar we blijven volhouden. Nu op dit moment zijn we nog met Camilla een Nederlands meisje, Sindy een Frans meisje, Esther een Duits meisje van Animatie en ik. Het word dus steeds minder. Hopelijk komen er spoedig nieuwe mensen bij.

Dit was het weer voor deze keer, mijn volgende verslag zal misschien wel pas na Nederland zijn.. We zullen het zien.

Groetjes


  • 04 Februari 2013 - 21:34

    Ton En Henriëtte:

    Hallo die Elke

    Fijn weer wat te horen van je .
    Inderdaad moet er ook gewerkt worden.
    Hopelijk komen de kaartjes aan ,er is weer een onderweg ,maar als je de kamer er niet mee mag behangen blijf je tegen het zelfde behang aankijken .

    Ga je daar ook nog carnaval vieren ?

    Succes verder

    Groetjes

  • 04 Februari 2013 - 22:12

    Arna.:

    Hoi Elke,

    Weer een lekker lang verhaal Elke. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je best al bezoek hebt gehad. Ja het allerleukste vind je natuurlijk dat Freek in de buurt is bij je? Wat heb jij een mooie tijd daar die nemen ze jou niet meer af. Kun je straks lekker op terug kijken met de foto's erbij.

    Heb je net nog op de app gezien en nou zeg wat ben jij bruin en dat wordt natuurlijk nog meer.
    Wat zal je iedereen jaloers maken als je in Holland bent met je bruine kleur.

    Mijn buurmeisje is zaterdag voor 3 maanden naar Malta gegaan met 2 vriendinnen voor stage .

    Nou ik hoop dat je het nog even vol zal houden en ongelooflijk dat de helft er al bijna op zit.
    Zien elkaar waarschijnlijk over een paar weken of heb je dan alleen maar tijd voor Freek?

    Tot de volgende whatsapp.
    Dikke kus,
    Arna.

  • 06 Februari 2013 - 15:38

    Linn:

    Hey moppie!

    Je hebt het daar maar druk he, met alle bezoek! Nog eventjes en dan ben je weer eventjes bij vriendjelief en zie je je ouders ook weer!
    Geniet er maar van meissie, time flies when you are having fun!
    Als het kon kwam ik meteen weer terug (natuurlijk wel pas na de carnaval!)

    Hope to see you soon honey!
    Miss you all, beso grande!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 5668

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 30 April 2012

Tenerife

Landen bezocht: