Freek weer naar huis, Real life goes on - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu Freek weer naar huis, Real life goes on - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

Freek weer naar huis, Real life goes on

Blijf op de hoogte en volg Elke

05 Januari 2013 | Spanje, Playa de las Américas

Ten eerste natuurlijk allemaal nog de beste wensen!

Het is nu bijna een week dat Freek weer thuis is, Pfoee het afscheid zondags was niet niks, wat vond ik het verschrikkelijk om hem te laten gaan, dat was het eerste momentje dat ik het eerste vliegtuig naar huis wou nemen. Want jeee als het goed is duurt het nu nog 6,5 week voor we elkaar weer zien..

Nadat Freek vertrokken was even met pap en mam gebeld om de schade te verminderen. Even een uurtje op bed gelegen en toen maar weer lekker op het strand gelegen(slapen). De dagen erna zijn gelukkig voorbij gevlogen en heb mijn oude leventje gelukkig hier weer snel opgepakt. Wat zijn alle meiden hier toch lief voor je!

7 dagen achter elkaar gewerkt pfff dat was toch ook wel wat veel van het goede. Gelukkig vandaag en morgen lekiker vrij.

Vandaag voor de verandering maar weer lekker op het strand gelegen en morgen gaan we naar een markt in het plaatsje naast ons.

Verder gaat alles prima op stage, het werk is over het algemeen wel een hetzelfde maar toch is het veel informatie die je in een keer binnenkrijgt die je toch moet verwerken. Ondertussen heb ik er al 215 uur opzitten van de 760 die ik in totaal moet maken! dus gaat rap!

Verder is het heel fijn om het volgende bezoek al in aantocht de hebben en dit keer zijn dat papa en mama die op 22 januari naar Tenerife komen. Want ja die heb ik ondertussen ook dan al bijna 2 maanden niet meer gezien. En als zij vertrekken op de 27 komt het volgende bezoek: Kim en Rowie!

Tot snel allemaal

• 05 Januari 2013 - 21:26

Ton En Henriëtte:

Hallo Elke

Je hebt er het maar druk mee werken en dan het bezoek.
    Het afscheid zal bij je ouders ook wel weer moeilijk zijn alleen kun je ze dan niet meteen bellen want dan zijn ze op de terug weg.
    Maar in ieder geval veel plezier met hun en geef ze maar een lekkere knuffel
    Ben blij dat ik de foto's heb gevonden.

Groetjes uit het mooie Beuningen

• 05 Januari 2013 - 22:23

Rowie :

Jaaaa nog eventjes en dan mogen wij ook eventjes genieten van de zon Hihi en zien we jou gezellig weer! Ik heb d'r zin in meid. Tot snell!!!