7 weken op Tenerife - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu 7 weken op Tenerife - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

7 weken op Tenerife

Blijf op de hoogte en volg Elke

17 Januari 2013 | Spanje, Playa de las Américas

Hallo Allemaal,

Ja vandaag ben ik alweer 7 weken in Tenerife. Ondertussen sinds het laatste berichtje is er het volgende gebeurd.

Afgelopen weken weer veel gewerkt, waardoor ik nu al op 300 uur zit en moet er in totaal 760 maken, het ziet er dus naar uit dat ik rond 10-14 april klaar ben. Dan kan ik daarna weer snel in Freeks armen vallen...

Verder heb ik nu steeds meer zicht op het werk en gaat me nu goed af. Het is heel gezellig onderling met de meiden en doen veel leuke dingen samen.

Overmorgen gaat er helaas alweer een Nederlands meisje naar huis, echt heel jammer omdat zij een beetje het feestbeest is die wel van een feestje houdt.

Verder weet ik niet of jullie het al ergens gelezen of gehoord hebben, maar ik kom 21 februari tot 26 februari een paar daagjes naar huis om weer even van iedereen te genieten. Waarna ik daarna nog 6,5 week terug moet en dan naar helemaal naar huis kom.

Ja toch met ups en downs gaat de tijd mega snel, soms is het best lastig, en soms gaat het beter, maarja het komt wel helemaal goed.

Als laatste is het natuurlijk nog maar een paar daagjes tot papa en mama mij komen opzoeken in het zonnige Tenerife. Ze komen dinsdag aan en blijven tot zondag, diezelfde zondag komen kim en rowie voor een weekje, dusja mijn komende weken zijn druk druk druk..

Tot snel!!

  • 17 Januari 2013 - 21:34

    Anne:

    In freeks armen vallen? Wat dacht je van de mijne? Ik mis jou ook hoor ellie vraag maar aan iedereen.

    Jij vermaakt je wel want ik ken jou! Een die hard!
    Ben wel jaloers op pap en mam maar gelukkig kan ik je 21 feb weer eindelijk knuffelen.

    I love you!!

    Tot zondag op Skype

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Januari 2013 - 21:40

    Ryanne:

    heee schattie,

    Fijn om te horen dat je het wel leuk hebt daar! Het komt helemaal goed en de tijd vliegggt voorbij! Geniet er maar van want voor je het weet ben je terug en de ervaringen die je daar op doet zul je nooit vergeten.
    Super leuk dat je in februari even terug komt! Kunnen we weer ff knuffelen en gezellig bijkletsen!
    Heel veel plezier nog en vooral ook met de mensen die nog langs komen.

    Dikke kusss, en hou je taai!

    xxxxxxxx

  • 17 Januari 2013 - 22:12

    Laura:

    Jou kennende maak je er een groot feest van op een ander! De weken gaan snel, maar je zit lekker warm vol met gezelligheid. Jammer dat er weer iemand naar huis is, maar zal jou pret niet bederven! Met al dat harde werk heb je geen tijd om over alles na te denken.

    Het is leuk dat je rond freek zijn verjaardag thuis bent! Ben dan benieuwd om al je verhalen te horen :D.. De komende weken heb je in ieder geval genoeg gezelligheid om naar uit te kijken.

    Geniet nog van de tijd dat je er bent, het zal niet altijd mee vallen zo ver weg dat geloof ik.

    Xx. en tot snel meid!

    Laura

  • 17 Januari 2013 - 23:54

    Ton En Henriëtte:

    HALLO ELKE

    Ben maar blij dat je daar bent het is hier beren koud. Of je moet natuurlijk mee willen doen met de Elfstedentocht !!
    Groetjes

  • 22 Januari 2013 - 21:22

    Francien:

    Fijne dagen met je ouders.heel veel groetjesjack franncien en gertie! !!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5675

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 30 April 2012

Tenerife

Landen bezocht: