Nog 3,5 week te gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elke Janssen - WaarBenJij.nu Nog 3,5 week te gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

Nog 3,5 week te gaan

Blijf op de hoogte en volg Elke

06 November 2012 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste verslagje. Vanuit deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen op Tenerife.
Dus voor degene die het leuk vinden volg mij!

Nog 3 weken en 2 dagen en dan gaat de reis toch echt beginnen. Ik vind het heel spannend, en stiekem wel moeilijk om iedereen hier te gaan missen. Maar veel tijd om er over na te denken heb ik niet, want ik heb het behoorlijk druk met het afronden van mij opleiding, vriendinnen zien, met Freek afspreken, en vooral met iedereen nog leuke dingen doen.

Het fijne is dat ik Freek niet lang hoef te missen maar dat hij al snel langs komt en zo samen met mij de kerst door brengt.

Verder heb ik al veel reacties gekregen om langs te komen. Ik kan ter plaatse pas kijken wat ik kan regelen. Ik hou jullie op de hoogte.

Tot zo ver dit berichtje!






  • 07 November 2012 - 18:16

    Mamsie:

    Ook wij vinden het super spannend. Maar geniet maar, meissie

  • 16 November 2012 - 22:49

    Ed, Wilma, Koen, Tim:

    Nog 2 weken!!! Ik volg je Elke, straks. Veel succes en vooral plezier op je stageplek. Ooit, in 1976 was ik op Tenerife met mijn moeder, broer en zus. Het was toen de eerste kerst zonder mijn vader. Voor jou gelukkig andersom, je eerste Kerst met Freek op Tenerife. Maak er wat moois van!!
    Veel liefs van hier uit Nieuwveen
    Ed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 5681

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 30 April 2012

Tenerife

Landen bezocht: