Hola, que tal? - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu Hola, que tal? - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

Hola, que tal?

Blijf op de hoogte en volg Elke

30 November 2012 | Spanje, Playa de las Américas

Hallo allemaal,

donderdag 29 november

Daar zit ik dan in het vliegtuig naar Tenerife. Nog 2,5 uur te gaan. En hopelijk veel zon als we uitstappen. Net voor we instapte leerde we een nederlands stel kennen die voor in ieder geval 2 maanden naar tenerife gingen. Dat doen ze elk jaar nadat ze hier 2 jaar hebben gewoond. Ze vertelde hoe prachtig Tenerife is en hoe heerlijk het weer meestal is. Daar zitten we dus 4,5 uur voor te duimen.

Toen we aankwamen zagen we hoe mooi Tenerife is, en dat het weer 22 graden op een tijdstip van 17.30 toch ook wel lekker is. Eenmaal buiten het vliegveld (lees na heeeeel wat gestoei met de koffers) in de taxi gestapt naar het hotel. Hier onderweg de mooie natuur bewonderd, daar werden we al snel van afgeleid omdat het is wie het hardste rijd krijgt voorrang, hier kon onze taxichauffeur wat van.

Eenmaal aangekomen in het hotel keek ik me ogen uit. waaauuuwww, wat een pracht hotel. Voor de mensen dan natuurlijk, want toen zag ik mijn eigen kamertje(TJE). Op de achtste verdieping zit mijn mega kleine kamer, er staat een bed een kast die ingebouwd is in de muur, een kastje met lades en een koelkast met tv. Beetje jammer is dan wel dat je maar 1 stopcontact hebt!! maar word opgelost. Maar als voordeel van de andere stagiares heb ik NOG geen last van kakkerlakken.

Toen ik eenmaal kennis had gemaakt met het Nederlandse meisje dat bij mij in het hotel zit, besloten we om nadat zei klaar was met werken om gezellig wat te gaan drinken bij een nederlandse bar.. En ja hoor ze zenden hier alle voetbalwedstrijden uit, zodat ik niks hoef te missen.
In totaal zitten hier 2 duitse meisjes, 2 nederlandse, 1 belgische, en 2 italianen. Alleen gaan de italianen maandag naar huis.

vrijdag 30 november

Vanmorgen gesprek gehad met de manager van PR. Hierna heb ik mijn uniform in de kelder opgehaald en ben lekker bij de mac gaan zitten om eindelijk wifi te hebben en even online te kunnen zijn. Vandaag is mijn vrije dagje en morgen moet ik beginnen met een gebroken dienst van 09.30 tot 13.30 en dan van 18.00 tot 22.00. daardoor moet ik helaas PSV missen maargoed.

Spannend dus hoe mijn eerste dagen gaan verlopen. Ik hou jullie op de hoogte!

  • 30 November 2012 - 16:49

    Ton En Henriëtte:

    Zet maar een bordje neer met verboden voor KAKKERLAKKEN !!!
    Maar het is goed te horen dat je goed aan gekomen bent!!!

  • 30 November 2012 - 16:50

    Arna:

    Hoi Elke,

    Daar zit je dan met dat mooie weer van 22 graden,daar alleen al zou ik jaloers op zijn.
    Fijn dat de reis goed is gegaan en we gaan je zeker volgen op je avontuur.
    Hoop voor je dat je van de kakkerlakken bespaard blijft maar dat zijn toch mooie beestjes.
    En dat je PSV moet missen is helemaal niet erg hoor,
    Groetjes uit het koude Holland.

  • 30 November 2012 - 16:53

    Esmee:

    Hai lieverd! Gelukkig is alles goed gegaan en ben je in het kamerTJE al een beetje gezetteld! Hopen dat die kakkerlakken buiten de deur blijven dan heb je in ieder geval geen last van vieze vriendjes! Komen er nog meer stagiaires of weet je dat niet? 1 stopcontact trouwens.. Dat is knap;) ik ben benieuwd naar je nieuwe verhalen! Dikke x

  • 30 November 2012 - 17:24

    Tineke:

    Hoi, lieve meid,

    Fijn om je via Skype gezien en gehoord te hebben.Dat bordje voor verboden voor kakkerlakken, komt dan in het volgende pakketje met de post. Want het eerste pakket met de tijdschriften, stroopwafels en... en je Sint kadootje zijn onderweg. Benieuwd wanneer het er is.
    Veel plezier vanavond en smeer je goed in morgen. Waarmee weet ik niet, want volgens mok zit de zonebrand ook in het pakket wat onderweg is. Gelukkig geen gebrek aan winkels, dus die zal daar ook wel te koop zijn. Moeten we alvast een lege koffer sturen voor alles wat je daar koopt in die leike boetiekjes?
    Liefs, dikke kus, Mams

  • 30 November 2012 - 17:26

    Tineke:

    Bij het toetsenbord ligt het nu te vol. Zonder type fouten volgende keer.XXXX

  • 30 November 2012 - 18:36

    Ilona:

    Heej Elke,

    Leuk om te horen hoe het daar is!
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Hopelijk krijg jij geen last van kakkerlakken :P
    Ben benieuwd hoe je stage bevalt morgen.

    xx Ilona

  • 30 November 2012 - 19:18

    De Sweepies:

    Hee Elk!

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen en je plekje gevonden hebt! Jammer van je kamertje, maar daar zul jij je ook vast wel vermaken.

    Spannend dat je al zo vroeg mag beginnen met werken! In Afrika krijgen we twee weekjes om te wennen.
    Geniet ervan meid en we zullen je verslagen lezen!

    Liefs de Sweepies

  • 01 December 2012 - 22:52

    Ton En Henriëtte:

    Het is niet leuk om te horen maar PSV heeft verloren met 3-1.
    We blijven je volgen!!
    Zijn benieuwd hoe je werkdag is verlopen?

    Groetjes

  • 02 December 2012 - 22:02

    Ryanne:

    hee meid!
    Hoe is het daar?
    Ben heel erg benieuwd hoe je eerste werkdagen zijn verlopen, ik zie je volgende verhaaltjes wel verschijnen.
    Spreek je snel weer!

    liefs,

    Ryanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 5680

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 30 April 2012

Tenerife

Landen bezocht: