Alweer een week hier! - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu Alweer een week hier! - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Elke Janssen - WaarBenJij.nu

Alweer een week hier!

Blijf op de hoogte en volg Elke

07 December 2012 | Spanje, Playa de las Américas

Hallo allemaal,

Pfff... de tijd gaat snel, ik ben alweer een week hier. De dag nadat ik mijn verslag had geplaatst vond ik een cucharacha(kakkerlak) op mijn badkamer. Deze heeft het geweten, de toiletborstel was het slachtoffer. Daarna heb ik meteen kakkerlakken spray gekocht. Gelukkig heb ik deze erna nog niet nodig gehad.

Verder gaat het allemaal prima hier, het werk is leuk en er zijn veel leuke collega's. Het is een beetje jammer dat ik een vervelend rooster heb deze week maar komt helemaal goed.

Verder zijn we dinsdag naar het politiebureau geweest om onze NIE aan te vragen. Dit een een soort bewijsje dat je hier mag verblijven, dus je moet het eigenlijk zien als een soort visum. Maar achjaa dan weten jullie natuurlijk ook wel hoe het gaat hier. Het gaat hier allemaal niet zo snel. We stonden om kwart over 8 voor de deur van het politiebureau hier moesten we eerst in een lange rij wachten en toen een papiertje ophalen die we moesten invullen. Deze eenmaal ingevuld moesten we naar de bank lopen hier moesten we nog een ander formulier invullen en hier moesten we 9.17 euro betalen. Daarna moesten we terug lopen naar het politiebureau en weer in de rij gaan staan om een nummertje te vragen. Er stond op het bord nummertje 12, wij kregen nummer 45. We wisten dus al dat het lang ging duren.. maar 4 UUR!!?? terwijl het gewoon super druk was ging het personeel gewoon pauze houden staan kletsen en vooral niet werken. maar uiteindelijk waren we om 13.15 terug in het hotel.
Pfff wat een avontuur..

Zo raar is om van iedereen te horen dat het daar sneeuw, en dat ik hier in het zonnetje zit in een jurkje zonder panty of jas..

Over 2 weken komt die lieve freek alweer op bezoek!! En heb die week zowieso 4 dagen vrij!
Time flies! Gelukkig!


  • 07 December 2012 - 13:13

    Ryanne:

    Hee meid!
    Wat een avondtuur! haha en best grappig om te lezen over die kakkerlak! hopelijk heb je er nu geen last meer van.
    Hier sneeuwt het inderdaad, kouuddd!
    Ik ben jaloers dat jij nu lekker in het zonnetje zit..
    Wanneer komen de eerste foto's en heb je tijd om bij te kletsen?:D

    Succes met werken!

    xxxxxx

  • 07 December 2012 - 13:15

    Laura:

    Fijn om te horen dat de eerste week je goed bevallen is! Dan gaat de rest van je tijd daar als een speer.
    Over een maand ben je gewend aan de relaxte sfeer en de manier van leven en is het hier weer een hell haha:P.
    Ik zou maar al te graag naar het zonnetje komen om lekker te kunnen zwemmen hahaha, maar de sneeuw heeft ook wel weer wat alleen ligt er nu wel echt een goede laag!!

    Geniet de komende tijd maar veel en vooral als Freek over een paar weekjes alweer lekker bij jou is!

    Have fun!

    Liefs X. Laura

  • 09 December 2012 - 16:53

    Henriëtte:

    Hoi Elke
    Fijn om te horen dat het goed gaat. Jullie mam heeft me ook al op de hoogte gehouden, ze was gisteren op bezoek om Freek te verrassen met een sintkadootje. Het weer is hier nu verschrikkelijk, het regent nu over de sneeuw. De straten zijn een grote blub-zooi. Ik zou wel bij jou aan het zwembad willen liggen.
    Knap dat je de kakkerlak te lijf bent gegaan

    groetjes
    Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5679

Voorgaande reizen:

29 November 2012 - 30 April 2012

Tenerife

Landen bezocht: